Primăria Craiova a demarat campania „Brand pentru Craiova”, în cadrul căreia doreşte să identifice un brand al oraşului, să fabrice un logo şi apoi să promoveze oraşul.
„Imaginea unui oraş înseamnă turism şi investiţii, iar acum se lucrează la a face din Craiova o capitală a Olteniei cât mai atractivă”, explică primarul Antonie Solomon. Primarul mai spune că speră să contracareze astfel imaginea de „Vest sălbatic” a Craiovei, pe care o consideră „denaturată”.
Speriaţi de costurile pe care le cere o firmă de profil, oficialii din Bănie au hotărât să folosească bucătăria internă pentru a fabrica brandul oraşului. Coordonatorul proiectului este Florin Lobdă, consilierul de imagine al primarului.
„Ne dorim ca brandul municipiului Craiova să întărească poziţia oraşului în România şi să fie apoi dezvoltat în afara graniţelor”, explică el planurile mari ale municipalităţii.
Brandul va fi stabilit în urma consultării cu diferite categorii de craioveni – studenţi, istorici, arhitecţi, personalităţi, luând în considerare propunerile sosite de la toţi craiovenii pe e-mail, la adresa brandpentrucraiova@primariacraiova.ro.
Rezultatele campaniei vor fi făcute publice în luna octombrie, de Zilele Craiovei.