Producătorul de bere Heineken România a înregistrat o creştere cu 12% a cifrei de afaceri pentru prima jumătate a anului 2009, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 509 milioane RON (brut) şi 436 milioane RON (net). “Heineken România a avut o evoluţie bună în prima jumătate a anului, ceea ce arată că strategia noastră – focus pe valoare – dă rezultate. Această performanţă este şi mai valoroasă în contextul acestui an, în care volu
Producătorul de bere Heineken România a înregistrat o creştere cu 12% a cifrei de afaceri pentru prima jumătate a anului 2009, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 509 milioane RON (brut) şi 436 milioane RON (net).
“Heineken România a avut o evoluţie bună în prima jumătate a anului, ceea ce arată că strategia noastră – focus pe valoare – dă rezultate. Această performanţă este şi mai valoroasă în contextul acestui an, în care volumele de vânzări au scăzut atât la nivel de companie, cât şi la nivel de piaţă. Investiţiile în mărcile noastre focus, consolidarea Bere Mureş, precum şi strategia noastră de a ne concentra pe activele de bază ale companiei au contribuit la obţinerea creşterii de 12% a cifrei de afaceri”, a declarat Jan Derck van Karnebeek, General Manager Heineken România.
Acesta a mai adăugat că „revizuirea atentă a investiţiilor, programele de management al costurilor şi managementul capitalului de lucru au contribuit la îmbunătăţirea generării de numerar” în cadrul companiei.
Heineken continuă investiţiile în mărcile deţinute
Heineken România are cel mai diversificat protofoliu de mărci de pe piaţa de bere din România (13 mărci), investiţiile fiind concentrate pe 5 dintre ele: Heineken, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt şi Bucegi. “În prima jumătate a anului, toate aceste mărci au înregistrat rezultate conform estimărilor noastre. Vom continua să inves