Creativii, printre cei mai bine platiti oameni din agentiile de publicitate, se bat timp de patru zile pentru cele 96 de premii ale festivalului de publicitate ADOR care se va desfasura in perioada 7-10 septembrie in Bucuresti.
ADOR, singurul festival local de publicitate care premiaza creativitatea, este o provocare pentru orgoliul creativilor, oameni care castiga intre 3.000 si 5.000 de euro pe luna, onorarii ce pot ajunge pana la 8.000 de euro in agentiile mari.
Dupa o absenta de un an, a opta editie a festivalului de creativitate ADOR a strans anul acesta 36 de agentii si 221 de lucrari in cadrul celor noua categorii: TV, Radio, Print, Online, Media, Campanii Integrate, Design si Special Best.
Un premiu intr-o competitie: o buna carte de vizita pentru agentii
Pentru creativi, participarea intr-o astfel de competitie este un element de motivare pentru echipa care a lucrat pentru proiectul respectiv, dar si o buna carte de vizita in relatia agentiei cu clientii atunci cand vine vorba despre premiile obtinute.
"Posibilitatea ca proiectele sa fie apreciate de un juriu independent si de a concura cu cei mai buni din industrie sunt doua dintre principalele motive pentru care orice agentie de creatie participa la un festival. Este benefic sa fii acolo si ca munca echipei sa fie vazuta si admirata de cei mai buni oameni din domeniu. Si desi este important sa participi, dupa parerea mea este la fel de important sa castigi, deoarece recunoasterea pe care acest tip de eveniment o ofera este o foarte buna carte de vizita in relatia agentiei cu viitori sau actuali clienti", considera Jorg Riommi, creative director al Saatchi & Saatchi, una dintre cele mai mari agentii locale de publicitate.
Saatchi&Saatchi participa la ADOR cu mai multe proiecte, intre care Choices, un filmulet de animatie care are ca obiectiv sensibilizarea opi