În mare tăcere, ministrul Radu Berceanu continuă să preseze autorităţile locale şi judeţene din Timiş pentru a realiza fuziunea dintre Aeroportul Internaţional Timişoara şi aeroportul falimentar din Arad.
La numai două zile după ce preşedintele CJ Timiş anunţa că, după discuţiile cu Berceanu, proiectul se suspendă, ministerul, prin semnătura unui alt secretar de stat decât Eusebiu Pistru, sluga lui Falcă, cheamă la raport toate autorităţile din Timiş şi din Arad pentru crearea Companiei Naţionale Aeroportuare Banat.
LOVITURĂ DE TEATRU
Ieri, Ministerul Transporturilor a anunţat oficial autorităţile locale şi judeţene din Timiş şi din Arad că proiectul privind înfiinţarea Companiei Naţionale Aeroportuare Banat continuă şi convoacă o întâlnire pe această temă. Anunţul îl pune într-o poziţie penibilă pe preşedintele CJ Timiş, Constantin Ostaficiuc, care anunţase că s-a renunţat la fuziune. Evident, nici această adresă nu este semnată de ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Radu Berceanu, dar nu mai poartă nici semnătura mult contestatului secretar de stat din Arad Eusebiu Pistru, ci a unui alt secretar de stat, Marin Anton. Mesajul este adresat primarului Timişoarei, Gheorghe Ciuhandu, primarului din Arad, Gheorghe Falcă, preşedintelui Consiliului Judeţean Timiş, Constantin Ostaficiuc, omologului său din CJ Arad, Nicolae Ioţcu, directorului general de la Aeroportul Internaţional Timişoara, Dan Idolu, şi celui de la Aeroportul Arad, Dan Bălăcel.
SĂ SE REVIZUIASCĂ, DAR SĂ NU SE SCHIMBE NIMIC
Documentul precizează extrem de clar că nu s-a renunţat la fuziune, ci Ministerul Transporturilor, principalul acţionar al Aeroportului Timişoara, îşi continuă planurile, acestea fiind parte din programul de guvernare. Scrisoarea dă cu flit autorităţilor din cele două judeţe şi subliniază că fuziunea va avea loc cu sau fără voi