* asta deoarece din ce în ce mai mulţi brăileni fac tot felul de sesizări care de multe ori se dovedesc aberante, dar care trebuie verificate de inspectorii Primăriei * edilul-şef spune că trebuie găsită o soluţie, pentru că primăria cheltuie timp şi bani în constatarea aspectelor sesizate, chiar dacă ele sunt absurde
Resursele Primăriei sunt blocate în verificarea unor reclamaţii care, de multe ori, se dovedesc neîntemeiate sau absurde. Primarul Aurel Simionescu spune că nu i se pare corect ca timpul inspectorilor primăriei dar şi resursele materiale să fie utilizate în verificarea unor sesizări făcute, de multe ori, de reclamagii de profesie. Simionescu a mai adăugat că, în ultima vreme, reclamaţiile pe teme mărunte s-au înmulţit, iar fenomenul este îngrijorător: "Constat, poate şi ca urmare a isteriei legate de criza financiară, că numărul reclamaţiilor s-au înmulţit. Există o lipsă de dialog acută între oameni şi e vorba de oameni care au stat zeci de ani pe aceeaşi scară de bloc sau în aceeaşi curte. Nimeni nu mai discută cu nimeni. Nu se mai tolerează nimic de la celălalt. De la lucruri mărunte, cum se întâmplă la bloc, că a mai uitat vecinul apa deschisă şi s-a inundat, până la faptul că un gard e cu 2 cm mai la stânga sau la dreapta, deşi gardul ăla e aşa de ani buni". Edilul-şef a mai adăugat că e important să se găsească o formulă de înţelegere pentru că nu se poate continua la nesfârşit în felul acesta, iar oamenii din Primărie nu trebuie trimişi la vânătoare de cai verzi, când s-ar putea ocupa de lucruri cu adevărat importante: "Multe dintre demersurile pe care trebuie să le facă corpul de control al Primarului, fie pe partea comercială fie pe disciplina în construcţii, sunt eforturi mari, cu cheltuieli aferente, numai ca să constaţi tot felul de lucruri... Trebuie să găsim o formulă în care să ne înţelegem unii cu alţii, că nu luăm cu noi cei