In orice retea de socializare, utilizatorii isi fac prieteni in mod traditional, trimitand o cerere sau acceptand una. O companie australiana de marketing si-a pus in gand sa scuteasca timpul pierdut, oferind de-a gata liste de mii de prieteni, contra cost.
Serviciul oferit de uSocial a fost creat in special pentru companii, celebritati sau persoane dornice sa isi extinda reteaua sociala, iar cei de la Facebook nu sunt deloc incantati de initiativa, noteaza ABC.
Totusi, cat trebuie sa scoti din buzunar pentru a te umple de prieteni sau potentiali clienti? Pentru 1.000 de amici platesti mai putin de 200 de dolari, iar 5.000 - maximul oferit de uSocial - costa 727 de dolari.
USocial se logheaza pe profilul de Facebook al utilizatorului, sau creaza unul nou. Dupa, cauta persoane care se potrivesc cerintelor - de exemplu impatimiti auto pentru companiile care produc piese - si le trimit acestora cereri de prietenie, fara a mentiona ca totul este de fapt o afacere.
Pentru ca totul se face manual, compania nu considera ca actiunile sale pot fi calificate drept spamming si nici nu contravin termenilor si conditiilor afisate de Facebook.
Pe de alta parte, reteaua de socializare nu este de acord cu acest lucru.
Potrivit purtatorului de cuvant al Facebook, Barry Schnitt, faptul ca se da acces unui tert la contul utilizatorului contravine termenilor si conditiilor site-ului si poate cauza probleme de securitate.
Mai mult, formularea de cereri de prietenie de catre altcineva nu se potriveste culturii de autenticitate pe care incearca sa o promoveze reteaua, a mai spus Schnitt.
In orice retea de socializare, utilizatorii isi fac prieteni in mod traditional, trimitand o cerere sau acceptand una. O companie australiana de marketing si-a pus in gand sa scuteasca timpul pierdut, ofer