Circulaţia autovehiculelor de mare tonaj pe podul care face legătura între două străzi intens circulate, din Ploieşti, a fost restricţionată, însă mulţi şoferi nu respectă noile reguli. Municipalitatea, prin Direcţia de Mobilitate şi Trafic Urban, a hotărât ca din această lună, podul care face legătura între străzile Depoului şi Marin Mehedinţean, în zona de sud a municipiului, cunoscut sub denumirea de “podul de lemn”, să fie tranzitat numai de autovehiculele cu un tonaj sub 3,5 tone şi o înălţime sub 2,5 metri, viteza maximă admisă fiind de 5 km/h. Această decizie a fost luată după ce inginerii Inspectoratului Teritorial în Construcţii au constatat că infrastructura podului este parţial degradată, din această cauză fiind pusă în pericol siguranţa şoferilor care îl tranzitează, şi spun că ar fi normal să intre în reparaţii capitale. În zonă, au fost montate indicatoare rutiere, la ambele intrări ale podului. “De astăzi, vom pune peste pod un cabul gros din oţel, care nu va mai permite accesul camioanelor mai înalte de 2,5 metri, asta ca măsură de siguranţă, pentru că, în caz contrar, nu sar respecta restricţiile. Cablul este imposibil de tăiat”, a spus Nicolae Nan, şeful Direcţiei de Mobilitate şi Trafic Urban din cadrul Primăriei Ploieşti. Unii dintre conducătorii auto ai maşinilor de mare tonaj spun însă că sunt nevoiţi să încalce restricţiile, deoarece acestea îi obligă să ocolească kilometri întregi, prin Ploieşti, pentru a ajunge din zona de centru a municipiului în cartierul de sud. “Noi ştiam drumul asta de ani de zile, ca să ocolim zona asta trebuie să facem câţiva kilometri buni în plus, când distanţa până la societatea unde trebuie să ajungem ar fi doar de vreo doi kilometri, dacă am putea tranzita podul”, a spus Ionică Andrei, şoferul unui camion. Autobuzele vor ocoli podul
Pe podul de lemn s-a interzis şi circulaţia mijloacelor de transport în