În următorii ani, Zona Metropolitană Craiova va fi mult mai bine promovată la nivel regional, naţional şi internaţional.
Până la sfârşitul lunii octombrie, Instituţia Primarului municipiului Craiova va definitiva Strategia de marketing urban şi brand a oraşului, care are în vedere un amplu program de promovare - publicitate, târguri interne şi internaţionale. Scopul principal al acestei strategii, care momentan este în fază de proiect, este creşterea notorietăţii brandului Craiova - ca pol de dezvoltare şi competitivitate economică pentru regiunea Oltenia, ca destinaţie sigură şi oportună pentru investiţii de anvergură în România şi ca oraş european cu un grad ridicat al calităţii serviciilor oferite populaţiei şi turiştilor. „Imaginea unui oraş înseamnă turism şi investiţii, iar acum se lucrează la a face din Craiova o capitală a Olteniei cât mai atractivă. Infrastructura rutieră va fi cu totul alta peste doi-trei ani, va intra la anul în reabilitare Centrul istoric, din octombrie redăm craiovenilor frumuseţea parcului Lunca Jiului, vom reamenaja peisagistic şi Parcul «Nicolae Romanescu» - al treilea parc natural din Europa, aşadar avem cu ce să ne mândrim“, a declarat Antonie Solomon, primarul municipiului Craiova.
Acesta a precizat că atunci când strategia va fi gata „va trebui să fim de acord să finanţăm o serie de cheltuieli legate de promovare, dar banii se vor întoarce în Craiova, prin investiţii private şi prin creşterea numărului de turişti“.
Craiova va avea un Visit Card (card de acces) cu reduceri
Potrivit proiectului, promovarea brandului Craiova se va realiza atât prin materiale clasice (pliante, hărţi, CD-uri, DVD-uri, filme turistice), cât şi prin crearea unui sistem de monitoare urbane, care să furnizeze vizitatorului sau cetăţenilor Craiovei informaţii utile despre oraş: trasee turistice în municipiu şi î