Un bărbat (cu alură de "băiat"!) care, la urma urmei, ar putea părea chiar (şi) drăguţ. O tipă care îi spune mereu că "primeşte mai mult". Sau prea mult. Poate, chiar, prea mult. Prima zi: mîna pe picior. A doua zi, pupat. A treia zi, mîna pe picior plus pupat... Şi tot aşa. De nici nu mai ştii ce-ar putea primi mai departe... Iar bărbatul chiar asta şi execută. Mîna pe picior. Pupat. Mîna pe picior plus pupat, plus... Plus oare ce? Ce vor bărbaţii? Dar, parcă, femeile, ce vor? Măcar de-ar fi de-a dreptul. Dar nu e. Măcar de-ar fi o aluzie imagistică. Dar nu e. Pare, mai degrabă, un spot făcut pe genunchi, în boxă, cu cheltuieli minime, pe vreme de criză. În schimb, cu economii maximeJ. Şi campania continuă tot aşa. Operatori. Telefonie mobilă. Giesemuri. Fiţe în cap. Aşa or fi fitzele? Aşa or fi adolescenţii & tinerii (foarte tinerii, vreau să zic) din ziua de azi? Să fie o reclamă aderentă la fetişurile juventuţii? Îndoi-m-aş! E doar o însăilare jalnică, una cu pretenţii de oarecare spiritualitate. Poante. Aluzii. Mîna pe picior. Uite şi pe bătrîniciosu' ăsta, risc să zică unii cititori, mai tineri.
Nu aţi mai visat de multă vreme să vă "combinaţi" cu cineva? O firmă de conectare la telefonia mobilă tocmai v-a propus acest lucru. Cum? Nu vreţi? Vi se pare gregar? Mie mi se pare şi mai rău: submediocru. Prefer să-mi fi spus direct, mai bine aşa, pe şleau... Deşi sînt mai multe variante. Nu cred că trebuie să găsim o singură soluţie, doar o singură soluţie...
Trezirea şi reîncărcarea!
Era inevitabil să aflăm, mai departe, ce face Dorel. Dorel face reclamă la un coniac care e, de fapt, un vinars. Involuntar. El doar se pune cu fundul pe o chestie care arde. Într-o saună. Şi asta, daaa, e hazos. Şi, de data asta, am să spun şi la ce e. La UNIREA. Impropriu zis coniac. Sau, mă rog, mai degrabă, cognac. De fapt, vinars. Un prod