Societatea furnizoare de servicii internet-tv ar putea fi amendată cu 60.000 de lei.Firma UPC a mai primit o amendă de 30.000 de lei, pe care a contestat-o în instanţă, pentru majorarea tarifelor la serviciile furnizate.
Furnizorul de servicii de telefonie, cablu şi internet UPC este amenţat din nou de o nouă sancţiune din partea Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Bistriţa-Năsăud. Firma riscă o amendă maximă de 60.000 de lei, dacă inspectorii de la Protecţia Consumatorului reuşesc să confirme că societatea nu a intrat în legalitate, după ce, la sfârşitul lunii, i s-a cerut să renunţe la majorările tarifare percepute pentru serviciile de cablu.
Noi reclamaţii împotriva UPC
Reprezentanţii CJPC au anunţat, săptămâna aceasta, că au primit încă o reclamaţie de la un consumator privind tarifele majorate la serviciile UPC. Aceasta după ce societatea a mai fost o dată reclamată pentru aceeaşi problemă, în urmă cu aproximativ două luni. Atunci, inspectorii CJPC au amendat firma UPC cu suma de 30.000 de lei, pe motiv că nu ar fi respectat clauzele contractuale şi ar fi schimbat nejustificat tarifele. „Firma nu s-a conformat şi riscă amendă maximă de 60.000 de lei . Deocamdată, avem o sesizare de la un cosumator. Urmează să facem un control, iar dacă nu s-au conformat tuturor cerinţelor noastre riscă să primească sancţiunea maximă”, a explicat Lorica Şut, comisar-şef adjunct în cadrul CJPC, motivând că amenda maximă se va acorda datorită numărului mare de clienţi afectaţi. Tot reprezentnaţii CJPC au mai subliniat faptul că astfel de reclamaţii s-au înregistrat şi în Cluj sau Sălaj, iar măsurile dispuse au fost aceleaşi.
Prima amendă contestată
Reprezentanţii firmei UPC România au acţionat în instanţă Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului şi au contestat procesul verbal de sancţiune