Sibienii sunt pudici, nu-şi imprimă gânduri erotice pe tricouri, căni sau chiloţi. În centrele de personalizat obiecte prin imprimare, mesajele amuzante sunt cele mai cerute. Fraze amuzante şi fonturi ciudate, fotografii de familie ori texte alese direct din catalog. Sibienii nu sunt mai deloc perverşi când vine vorba de personalizarea obiectelor care fac parte din viaţa lor de zi cu zi. Dacă la Craiova, potrivit ziarului Click!, la centrele de imprimat, cererile cu tente sexuale sunt la ordinea zilei, în Sibiu pozele deocheate şi textele indecente nu sunt deloc frecvente. Iar solicitările de imprimare a lenjeriei intime sunt la fel de rare. „Primim şi comenzi de imprimat lenjerie intimă, dar acestea nu sunt foarte frecvente. În urmă cu câteva zile un tânăr mi-a cerut să imprim un text deocheat pe nişte chiloţi tanga bărbăteşti. Scria «Sorana, haide, eu sunt flacăra pasiunii». Dar nu prea sunt solicitate textele cu aluzii sexuale, frazele amuzante sunt cele mai căutate“, a declarat angajatul unui centru de personalizat obiecte.
Textele amuzante, la mare căutare
„Eu am provocat recesiunea, m-am lăsat de băut o zi“, este un mesaj amuzant cerut de băieţi, legat de contextul actual. Alte texte care stârnesc zâmbete sunt „Nu fura! Guvernul nu acceptă concurenţă“ sau „Obiectivul meu pe termen lung este să mă îmbogăţesc cât mai repede“. Chiar dacă sunt mulţi clienţi care vin pregătiţi cu modelele sau cuvintele pe care le vor pe tricouri, cea mai mare parte a lor aleg modelele din catalog. „Oamenii îşi aleg pe loc, din ce avem noi în catalog, vor modele ciudate şi complexe ori fonturi nu foarte comune. Spre exemplu modelul «The Man ↑ The Legend ↓» este vrut de mulţi tineri“, a mai precizat cel care lucrează la imprimări.
A trecut moda pozei proprii pe tricou
Poza proprie nu prea mai este la modă pe tricourile sibienilor. În schim