SmartPoint, companie independentă de consultanţă în comunicare şi relaţii publice, cu operaţiuni la nivel regional (Bulgaria, Serbia, Croaţia, Slovenia), comunică pentru un nou partener de referinţă în industria divertismentului digital – Sony PlayStation – ca urmare a semnării contractului pentru piaţa din România. “Alături de expertiza dovedită în campaniile de comunicare integrată, cunoaşterea specializată a industriei IT şi abordarea inedită a pieţe
SmartPoint, companie independentă de consultanţă în comunicare şi relaţii publice, cu operaţiuni la nivel regional (Bulgaria, Serbia, Croaţia, Slovenia), comunică pentru un nou partener de referinţă în industria divertismentului digital – Sony PlayStation – ca urmare a semnării contractului pentru piaţa din România.
“Alături de expertiza dovedită în campaniile de comunicare integrată, cunoaşterea specializată a industriei IT şi abordarea inedită a pieţei jocurilor video ne-au determinat să alegem SmartPoint pentru comunicarea brand-ului PlayStation în România. Astfel, vom putea fi mult mai aproape de pasionaţii de jocuri din România,” a declarat Simeon Bangeev, Sony Computer Entertainment Europe Authorized Consultant for Bulgaria and Romania.
SmartPoint va stabili strategia de comunicare şi va asigura serviciile de comunicare corporate şi de produs, de relaţionare media şi de organizare de evenimente pentru Sony Computer Entertainment Europe. Astfel, atât consolele PlayStation®3 şi PSP™ (PlayStation®Portable), cât şi aplicaţiile software şi jocurile oferite prin intermediul PlayStation®Network vor fi mai aproape de entuziaştii din România.
“Sony Computer Entertainment este unul dintre cei mai importanţi producători de console video de la nivel mondial, care a revoluţionat piaţa în continuă expansiune a divertismentului digital cu PlayStation. Suntem încântaţi să putem adăuga un nou nume de