Cele mai multe bănci ar trebui să actualizeze datele clienţilor până la finele lunii viitoare, dar termenul nu va putea fi respectat nici prin ameninţări de blocare a conturilor, nici oferind premii. Băncile organizează tombole cu premii pentru a reuşi să adune datele actualizate de la clienţi. Alpha Bank pune la bătaie DVD-uri şi MP3 playere, în cadrul unor trageri al sorţi lunare, care vor ţine până la sfârşitul acestui an. BCR a derulat o promoţie similară care s
Cele mai multe bănci ar trebui să actualizeze datele clienţilor până la finele lunii viitoare, dar termenul nu va putea fi respectat nici prin ameninţări de blocare a conturilor, nici oferind premii.
Băncile organizează tombole cu premii pentru a reuşi să adune datele actualizate de la clienţi. Alpha Bank pune la bătaie DVD-uri şi MP3 playere, în cadrul unor trageri al sorţi lunare, care vor ţine până la sfârşitul acestui an.
BCR a derulat o promoţie similară care s-a încheiat la sfârşitul lunii trecute, premiile oferite fiind telefoane mobile şi camere foto digitale. Tot în această perioadă, ING Bank derulează o campanie al cărei scop este actualizarea adreselor de e-mail ale clienţilor. Premiul este unic, dar în valoare de 3.000 de euro.
Miza: cât mai mulţi clienţi trebuie să-şi actualizeze datele personale, iar pe baza acestor informaţii băncile să-şi segmenteze clientela în funcţie de profilul de risc al fiecăruia, pentru a putea preveni activităţile de spălare de bani şi finanţare a terorismului. Băncile sunt obligate să actualizeze aceste informaţii de un regulament BNR care transpune prevederile unei directive europene. În cazul persoanelor fizice, informaţiile de care au nevoie băncile sunt cele din actul de identitate, dar şi ocupaţia, numerele de telefon, precum şi numele şi domeniul de activitate al angajatorului. În cazul firmelor, este solicitată şi structura acţi