Colapsul mai multor operatori importanţi din industria aviatică a devenit o excelentă oportunitate de marketing pentru companiile care reuşesc să facă faţă crizei. Cu prilejul lansării unei noi rute cu destinaţia Viena, Blue Air vine cu o ofertă pentru pasagerii ce au rămas cu biletele cumpărate de la o companie falimentară, care şi-a anulat toate zborurile. Prima promoţie de acest gen a fost pentru „victimele” MyAir, iar de data asta of
Colapsul mai multor operatori importanţi din industria aviatică a devenit o excelentă oportunitate de marketing pentru companiile care reuşesc să facă faţă crizei. Cu prilejul lansării unei noi rute cu destinaţia Viena, Blue Air vine cu o ofertă pentru pasagerii ce au rămas cu biletele cumpărate de la o companie falimentară, care şi-a anulat toate zborurile.
Prima promoţie de acest gen a fost pentru „victimele” MyAir, iar de data asta oferta se adresează clienţilor Sky Europe, companie care şi-a suspendat, la începutul lunii, toate operaţiunile în urma falimentului. În luna iulie, Blue Air le dădea posibilitatea clienţilor MyAir care îşi cumpăraseră deja bilete pe cursele anulate ale companiei italiene să le preschimbe pentru 59 de euro pe segmentul, în limita locurilor disponibile pe zoborurile operatorului român.
Ofertă pentru pasagerii Sky Europe
Oferta pentru clienţii Sky Europe sună la fel. Pasagerii care au deja bilete cumpărate de la Sky Europe pe ruta Bucureşti - Viena sau Viena - Bucureşti, pot schimba biletele la compania Blue Air pe această rută, la un preţ de 59 de euro pe segmentul de zbor, cu toate taxele incluse, numărul locurilor fiind limitat.
De asemenea, Wizz Air a lansat, la începutul acestei luni, o ofertă adresată clienţilor SkyEurope care au făcut o rezervare la compania slovacă, în perioada 1 septembrie - 26 martie 2010. Aceştia îşi puteau schimba biletul la un tarif de 30 de eu