Compania Kalenda Alexim din Targu-Mures, cu afaceri de 8,7 mil. euro anul trecut, intentioneaza sa ajunga la o retea de 20 de magazine in 2010 pe segmentul mediu sub brandul Kalenda, in timp ce pe segmentul de lux are in plan o retea de 4 unitati pana in decembrie.
"Acum operam 26.000 de metri patrati in retail cu magazinele Kalenda. Urmeaza sa mai deschidem in zone precum Cluj, Iasi si Suceava. La Cluj, spre exemplu, vom prelua spatiul in care opereaza Mobilia in cadrul galeriilor real", a spus Bogdan Besenyei, marketing manager al Kler, brandul cu care compania se pozitioneaza pe segmentul de lux.
Compania a inaugurat recent un showroom de 900 mp sub brandul Kler in Capitala in urma unei investitii de 0,35 mil. euro. Aceasta este a doua unitate Kler de pe piata locala dupa cea deschisa la Targu-Mures anul trecut.
Pana in decembrie compania urmeaza sa mai investeasca 0,4 mil. euro in showroomuri in Pipera (Bucuresti) si Iasi. Magazinele de lux sunt proiectate sa genereze vanzari de 70.000 - 80.000 de euro lunar in aceasta perioada de criza. Intr-un an normal Besenyei afirma ca vanzarile ar putea atinge 120.000 de euro lunar.
Pe segmentul mediu de pret, compania opereaza in prezent 12 magazine. Pana in 2006, compania a fost distribuitor de mobilier catre diferite retele de retail de mobilier.
In 2008 insa a decis sa deschida propriile magazine. Actionarii Kalenda sunt oamenii de afaceri Petru Boerescu si Besenyei Letitia.
Compania Kalenda Alexim din Targu-Mures, cu afaceri de 8,7 mil. euro anul trecut, intentioneaza sa ajunga la o retea de 20 de magazine in 2010 pe segmentul mediu sub brandul Kalenda, in timp ce pe segmentul de lux are in plan o retea de 4 unitati pana in decembrie.
"Acum operam 26.000 de metri patrati in retail cu magazinele Kalenda. Urmeaza sa mai deschidem in zone precum Cluj, Iasi si Suceava. La Cluj, spre