În 2008, jucătorii din piaţa autohtonă de outdoor au reuşit să-şi sporească afacerile, cu toate că în ultima parte a anului trecut a fost marcată de criză, iar gradul de ocupare al panourilor publicitare a fost destul de redus. Astfel, cele mai mari 7 companii de outdoor au cumulat în 2008 afaceri de aproape 50 milioane euro. Liderul de piaţa din această industrie, cu o cifra de afaceri de peste 20 milioane euro, este Epamedia România, care deţine pe piaţa românească companiile Euromedia (cu afaceri de 16,9 milioane euro, în 2008) şi Beta Cons (cu 3,11 milioane euro, anul trecut), potrivit datelor publicate de site-ul Ministerului de Finanţe. A doua poziţie este ocupată de Affichage România, compania afişând afaceri de 9,92 milioane euro. Pe locul 3 se află News Outdoor, cu o cifră de afaceri în 2008 de 8,46 milione euro, urmată de Clear Channel România, compania raportând afaceri de 6,85 milioane euro. De asemenea, Mistic Media, Ultravision România şi Wizard Media au înregistrat o creştere a afacerii, acestea depăşind 1 milion de euro. În 2008, jucătorii din piaţa autohtonă de outdoor au reuşit să-şi sporească afacerile, cu toate că în ultima parte a anului trecut a fost marcată de criză, iar gradul de ocupare al panourilor publicitare a fost destul de redus. Astfel, cele mai mari 7 companii de outdoor au cumulat în 2008 afaceri de aproape 50 milioane euro. Liderul de piaţa din această industrie, cu o cifra de afaceri de peste 20 milioane euro, este Epamedia România, care deţine pe piaţa românească companiile Euromedia (cu afaceri de 16,9 milioane euro, în 2008) şi Beta Cons (cu 3,11 milioane euro, anul trecut), potrivit datelor publicate de site-ul Ministerului de Finanţe. A doua poziţie este ocupată de Affichage România, compania afişând afaceri de 9,92 milioane euro. Pe locul 3 se află News Outdoor, cu o cifră de afaceri în 2008 de 8,46 milione euro, urmată de Cl