Ipoteza erorii de pilotaj este privilegiată din ce în ce mai mult de Franţa, în cazul tragediei aviatice din luna iunie din Oceanul Indian. Un avion Airbus A310 al companiei Yemenia s-a prăbuşit atunci în apropiere de Insulele Comore. Accidentul s-a soldat cu 152 de morţi.
Ipoteza erorii de pilotaj este privilegiată din ce în ce mai mult de Franţa, în cazul tragediei aviatice din luna iunie din Oceanul Indian. Un avion Airbus A310 al companiei Yemenia s-a prăbuşit atunci în apropiere de Insulele Comore. Accidentul s-a soldat cu 152 de morţi.
"Se pare că a fost o eroare de pilotaj", spune un oficial francez, sub protecţia anonimatului. Un alt oficial evocase şi el această ipoteză la începutul săptămânii.
Aparatul de zbor nu respecta normele europene de siguranţă. Cauzele accidentului nu sunt nici acum cunoscute în mod oficial. Doar o adolescentă de 13 ani, Bahia Bakari a supravieţuit tragediei aviatice.
Cutiile negre ale avionului Airbus A310 se află în Franţa pentru a fi examinate. Comisia de anchetă este alcătuită din experţi comorieni, yemeniţi şi francezi.
Aparatul de zbor Airbus A330 al companiei Yemenia s-a prăbuşit în ocean, lângă Insulele Comore. Avionul avea 153 de oameni la bord şi decolase de pe aeroportul parizian Roissy, cu destinaţia Yemen.
Condiţiile meteorologice erau nefavorabile în momentul tragediei, declara la acea vreme directorul general adjunct al companiei yemenite Yemenia Airways. Printre pasageri se aflau 66 de francezi.
Acesta nu a fost singurul accident aviatic al verii. Un avion Airbus A330, aparţinând companiei Air France a dispărut deasupra Oceanului Atlantic, în noaptea de 31 mai spre 1 iunie. Aparatul avea la bord 228 de persoane şi zbura pe ruta Paris - Rio.
Ipoteza erorii de pilotaj este privilegiată din ce în ce mai mult de Franţa, în cazul tragediei aviatice din luna iunie din Oceanul In