După ce la sfârşitul lunii trecute, Consiliul Judeţean Cluj anunţase că va semna un parteneriat pentru crearea unei noi game, cu 200 de modele, destinate exportului, luni au fost semnate două contracte, unul pentru consultanţă, iar celălalt de colaborare comercială, cu firma franceză Soditex. "Contractul de consultanţă a fost semnat pe o perioadă de şase luni şi prevede efectuarea unui studiu de marketing pentru piaţa internă şi externă şi crearea colecţiilor noi. Contractul de colaborare comercială a fost semnat pe trei ani şi se referă la realizarea şi vânzarea produselor Clujana pe piaţa internă şi în UE", a declarat Alin Tişe, preşeditele CJ. Acesta a mai adăugat că nu vor exista diferenţe între produsele vândute la export şi cele din ţară, iar producţia pentru export va începe până la sfârşitul acestui an.
Calitatea Clujana, mai bună decât cele ale fabricilor din Asia
Compania franceză Soditex va primi un comision pentru clienţii pe care îi va aduce la vânzarea produselor şi va vinde pentru Clujana, sub marca Clujana pe piaţa europeană, cu ajutorul unor magazine de încălţăminte, şi nu al supermarketurilor, a completat Dan Ungureanu, directorul Clujana. Reprezentanţii spun că prin colecţiile pe care le vor lansa doresc să se adreseze în special tineretului. Soditex este obligată prin contractul de consultanţă să crească cu 50% cifra de afaceri a fabricii pe piaţa externă. Directorul Soditex, Jacques Dinguirard, a declarat că a ales firma Clujana pentru că producţia este mult mai bună din punctul de vedere al calităţii, în comparaţie cu ţările asiatice, dar şi că e competitivă ca preţ, faţă de companii din Spania şi Portugalia. De asemenea, Tişe a precizat la sfârşitul lunii trecute că a purtat discuţii şi cu oficiali ai structurilor militare pentru dotarea soldaţilor, poliţiştilor, jandarmilor şi pompierilor cu bocanci Clujana. CJ Cluj deţine peste