După ce a ajuns numărul unu în print, adevărul.ro a devenit în luna august cel mai vizitat site al unei publicaţii din categoria premium. Traficul variantei online a ziarului „Adevărul“ a ajuns în august la 905.947 de vizitatori unici pe lună, dublu faţă de septembrie 2008, când avea 432.085. Dacă la nivel internaţional presa tipărită începe să aibă vânzări mai scăzute de la an la an şi audienţele posturilor TV pălesc, în România a venit şi vremea internetului. Ediţiile online ale ziarelor au crescut semnificativ în ultimii ani.
Odată cu evoluţia internetului, majoritatea variantelor online ale publicaţiilor s-au schimbat. Acestea s-au transformat din simple vehicule ale conţinutului din print în veritabile portaluri cu informaţii actualizate periodic. Cine s-a diferenţiat prin conţinut proaspăt a avut şi rezultate.
Citiţi şi:
Adevărul Holding, în elita europeană a presei "Adevărul" rămâne numărul unu
O creştere spectaculoasă a avut-o adevarul.ro care, într-un an, şi-a dublat numărul vizitatorilor unici. Dacă în septembrie 2008site-ul avea 432.085 de vizitatori unici pe lună, numărul acestora a ajuns în luna august 2009 la 905.947, devenind liderul variantelor online ale ziarelor de calitate.
Daniel Nazare, directorul editorial al diviziei web din Adevărul Holding, spune că adevarul.ro a „urcat“ pentru că numărul ştirilor de pe site a crescut considerabil în ultimul an, dar şi datorită faptului că redactorii asigură conţinut 24 de ore din 24. „Avem mai mult de 450 de ştiri într-o zi, în timp ce realitatea.net, care e pe locul al doilea în ceea ce priveşte numărul articolelor publicate, are aproximativ 170. Mai mult, avem trei redactori de noapte care se ocupă continuu de conţinut“, a spus Nazare.
Acesta a precizat că adevarul.ro are, în plus faţă de alte publicaţii, mult conţinut local şi pr