Majoritatea posturilor TV se bazează pe emisiuni care au adus audienţă în trecut, în timp ce noutăţile sunt puţine. Televiziunile mizează pe reality-show-uri, pe emisiuni-concurs noi, dar şi pe formate deja consacrate. Una dintre marile premiere ale toamnei este show-ul „Rătăciţi în Panama“, prezentat de Andrei Gheorghe, emisiune care va debuta la Kanal D, la 28 septembrie. Concursul, considerat programul de forţă al Kanal D pentru această toamnă, se desfăşoară în jungla panameză şi îi supune pe concurenţi la probe extreme.
Analistul media Iulian Comanescu pariază pe succesul acestei emisiuni. „Nu pot decât să continui să sper că o să-l văd pe Gheorghe într-un format TV de succes. A preluat o idee din gama «Survivor». E un mare pas înainte pentru televiziunile din România“, spune acesta.
Se poartă reality-show-urile
Tot la capitolul noutăţi se încadrează şi „Fermier, caut nevastă!“, la Prima TV, show în care zece burlaci gata de însurătoare se bat pentru a câştiga inima celei care poate deveni „aleasa lor“. O altă emisiune care va începe în această toamnă este „Clarvăzătorii“, la Kanal D, în care oameni cu abilităţi speciale se vor lupta pentru titlul de „Cel mai bun clarvăzător al României“. Ei vor fi supuşi unor teste create de specialişti în domeniu: un investigator criminal, un psiholog şi un iluzionist.
Şi Mircea Solcanu va avea, din 20 septembrie, propria emisiune de mondenităţi la postul Acasă, „La naiba, să PoveŞtim“. Timp de o oră, Mircea şi invitaţii săi vor întoarce pe toate feţele evenimentele mondene ale săptămînii care a trecut.
În programele de toamnă au fost introduse şi emisiunile concurs, cu premii în bani sau obiecte - de la aparatură electrocasnică până la automobile. „Spune-mi preţul“ va începe la Kanal D la 28 septembrie, iar gazda emisiunii va fi Cosmin Cernat. Aceste show-