Descoperă, în numărul 13 al revistei „Forbes România“, poveştile a zece antreprenori care au făcut avere vânzând pixeli, pietre sau oase de plastic. Americanul Ken Ahroni a devenit multimilionar în dolari vânzând oase de plastic celor dornici să atragă norocul de partea lor. Într-o dimineaţă, americanul Ken Ahroni se trezeşte la ora 7, îşi bea tacticos cafeaua, după care îşi ia servieta şi se opreşte la prima bancă ce îi iese în cale. Ahroni scoate un dosar cu un plan de afaceri, explicat amănunţit, şi îl aşază în faţa ofiţerului de credite, un tânăr care abia dacă are 25 de ani.
Puştiul citeşte atent prima pagină, apoi se afundă în scaun şi îl priveşte suspicios: „Este cumva o glumă?“. „Chiar deloc, tinere“, răspunde Ahroni. „Ai în faţa ta un bărbat care se va îmbogăţi producând oase de plastic“. Stop-cadru! Dacă vi se pare o scenă dintr-o comedie americană, vă înşelaţi! În 2004, Ken Ahroni chiar s-a dus la o bancă, chitit să obţină un credit pentru o fabrică de iadeşuri – celebrele oase în formă de furcă, de la pieptul păsărilor, pe care, dacă le rupi, ţi se îndeplineşte, chipurile, o dorinţă!.
N-a obţinut creditul, dar nici nu a renunţat la idee. În prezent, după cinci ani, Ken Ahroni deţine în SUA nu una, ci două fabrici de iadeşuri de plastic, care îi aduc venituri anuale de un milion de dolari. Cine ar cumpăra un iadeş de plastic? Răspunsul: peste două milioane de americani în fiecare an, adică 5.000 pe zi. Lui Ken Ahroni i-a venit ideea businessului cu iadeşuri în 2004, cu ocazia Zilei Recunoştinţei (Thanksgiving), sărbătoare americană tradiţională care implică întotdeauna gătirea unui curcan.
Profituri „cu noroc“
Văzând că în familia sa era „bătaie“ pentru cine să rupă osciorul cu pricina, Ahroni s-a gândit să-i facă fericiţi pe toţi americanii care, având familii numeroase, nu au apucat să beneficiez