Grupul Danone SA, cel mai mare producator mondial de iaurt, va reduce preturile si va micsora cantitatile cutiilor produselor sale pentru a creste cota de piata a companiei franceze in SUA si in Europa de Est.
"Compania a intensificat publicitatea pentru brandurile sale, printre care Activia si Actimel, care s-a vandut ca DanActive in Statele Unite", a declarat purtatorul de cuvant al companiei, Laurence Foucher, citat de Bloomberg.
Danone a scazut preturile in SUA, Polonia si Ungaria, la sfarsitul anului trecut pentru a pastra consumatorii care s-ar fi orientat catre produse mai ieftine.
"Danone este "un pic inaintea concurentilor", datorita scaderii preturilor. Nu are niciun rost sa mai scada preturile acum, dat fiind faptul ca pretul la lapte variaza", a declarat Rene Weber, analist la Bank Vontobel din Zurich.
Danone si-a crescut cota sa de piata in SUA cu 4 puncte procentuale, ajungand la 63 la suta, in timp ce vanzarile totale pe piata iaurturilor au scazut din cauza recesiunii.
Cel mai mare concurent al companiei de produse lactate in America de Nord este General Mills Inc, producatorul de iaurt Yoplait.
Grupul Danone SA, cel mai mare producator mondial de iaurt, va reduce preturile si va micsora cantitatile cutiilor produselor sale pentru a creste cota de piata a companiei franceze in SUA si in Europa de Est.
"Compania a intensificat publicitatea pentru brandurile sale, printre care Activia si Actimel, care s-a vandut ca DanActive in Statele Unite", a declarat purtatorul de cuvant al companiei, Laurence Foucher, citat de Bloomberg.
Danone a scazut preturile in SUA, Polonia si Ungaria, la sfarsitul anului trecut pentru a pastra consumatorii care s-ar fi orientat catre produse mai ieftine.
"Danone este "un pic inaintea concurentilor", datorita scade