Radu Tudorache, fostul sef al Google Romania si omul care a condus timp de cinci ani strategia statului de reglementare a operatorilor telecom, este unul dintre personajele cheie care stau in spatele ofertelor agresive lansate de Romtelecom in ultimul timp, prin care operatorul incearca sa-si mentina profitul in ciuda concurentei dure si a restrangerii cheltuielilor de catre consumatori.
Tudorache, 33 de ani, a fost recrutat de Romtelecom si este din aprilie 2008 director pe serviciile de voce rezidentiale.
Unul dintre produsele lansate de Tudorache este pachetul "Practic", prin care Romtelecom vinde net, TV si telefonie la un pret de 9 euro pe luna in primul an de contract - o oferta "implementata" in coasta RCS&RDS - cel mai agresiv jucator de pe piata. Aceasta este una dintre metodele prin care Romtelecom cauta sa atraga utilizatori noi in conditiile in care criza obliga potentialii clienti sa acorde o si mai mare atentie preturilor - un segment pe care compania se confrunta cu o concurenta dura a RCS si UPC. Anul trecut, spre exemplu, UPC a redus cu 30% preturile pentru a opri exodul clientilor spre RCS&RDS. "Continuam sa executam strategia noastra de repozitionare a companiei (...) in ciuda crizei economice", explica Yorgos Ioannidis, directorul general al Romtelecom.
Radu Tudorache, fostul sef al Google Romania si omul care a condus timp de cinci ani strategia statului de reglementare a operatorilor telecom, este unul dintre personajele cheie care stau in spatele ofertelor agresive lansate de Romtelecom in ultimul timp, prin care operatorul incearca sa-si mentina profitul in ciuda concurentei dure si a restrangerii cheltuielilor de catre consumatori.
Tudorache, 33 de ani, a fost recrutat de Romtelecom si este din aprilie 2008 director pe serviciile de voce rezidentiale.
Unul dintre produsele lansate de Tudorache este pachetul "Prac