În cadrul parteneriatului dintre Institutul de Prevenire si Psihosociologie din cadrul Inspectoratului General al Politiei Române si Centrul Român pentru Copii Disparuti si Exploatati Sexual – FOCUS în domeniul prevenirii disparitiilor de minori, în perioada iunie – august a.c., s-a derulat, la nivel national, o ampla campanie de promovare a numarului unic european 116000.
Având în vedere importanta acestei problematici, politia mureseana s-a implicat activ în aceasta campanie atât prin distribuirea de materiale de informare, cât si prin oferirea – prin intermediul mass-mediei – a numeroase informatii utile copiilor, parintilor, comunitatii în general. „Cu sprijinul permanent al Centrului Român pentru Copii Disparuti si Exploatati Sexual – FOCUS, al partenerilor locali si al mass-media, în perioada mentionata s-au derulat o serie de activitati menite sa disemineze informatiile utile spre un numar cât mai ridicat de cetateni. Dupa distribuirea de materiale catre mai multe unitati scolare la debutul vacantei, campania a continuat cu sprijinul mass-media, prin articole, difuzari ale spotului radio si TV”, a declarat comisar de politie Livia Popa, purtator de cuvânt al Inspectoratului de Politie al Judetului Mures.
Aceasta a precizat ca distribuirea de materiale, organizarea de concursuri cu premii a continuat la Campaniile de vara ale Politiei: Festivalul Sighisoara Medievala, Campania „Vacanta în siguranta” Sovata si Campania „Asigura-ti o zi frumoasa! – Complexul Weekend, Târgu-Mures.
„Un alt demers în cadrul campaniei l-a constituit postarea pe doua site-uri, un portal educational si site-ul societatii de transport local urban si interurban, care a postat numeroase afise în autobuze, iar activitatile în hipermarketuri au avut un grup tinta numeros, la fel ca si cele în parcurile de joaca pentru copii din judet”, a încheiat Livia Popa.
În cad