Avocaţii, juriştii, notarii, contabilii, arhitecţii şi psihologii sunt categoriile de public ţintite de dezvoltatorul unui ansamblu de lux din Capitală. Oferte personalizate în funcţie de tipurile de clienţi. Iată soluţia la care recurg developerii pentru a dezmorţi vânzările la proiectele aflate în construcţie.
Efervescenţa vizibilă în ultimele câteva luni pe segmentul rezidenţial destinat clasei medii şi inferioare nu atinge şi acele proiecte ce au ca ţintă populaţia cu venituri superioare. Dezvoltatorii sunt nevoiţi să vină ei înşişi cu soluţii pentru impulsionarea vânzărilor. Acesta este cazul ansamblului Odyssea Residential, dezvoltat în Băneasa de un joint-venture între Profit Building Industries LTD. şi Caterata Limited (deţinută în proporţii egale de fondul austriac de investiţii Immoeast şi compania israeliană New Horizon).
Discounturi şi soluţii de finanţare
La achiziţia unei locuinţe în cadrul complexului format din 156 de unităţi, developerul oferă un set de promoţii personalizate, adresate practicanţilor profesiilor liberale: avocaţi, jurişti, notari, contabili, arhitecţi, psihologi. Discounturi, mobilier de lux pentru casă şi birou sau soluţii de finanţare de până la 100%, toate acestea se numără printre variantele oferite de către dezvoltator. „Am regândit politica actuală de investiţii şi am hotărât să oferim clienţilor această paletă de promoţii pentru a-i ajuta în alegerea unui apartament care să ofere nu numai un stil de viaţă, ci şi o rampă de lansare a propriei afaceri. Nevoile clienţilor s-au schimbat şi este nevoie de o personalizare mai mare a ofertelor”, subliniază Yigal Solomon, director general New Horizon. Potrivit acestuia, scopul promoţiilor lansate este de a oferi fiecărui client un set de beneficii adaptate la domeniul de activitate şi statutul social al fiecăruia.
Scăderi maxime de preţuri
Pro