O femeie reclamă faptul că a plătit o rată de două ori mai mare pentru produse cumpărate de la Altex, deşi a întârziat doar 24 de ore. Sursa: Mediafax
Acum trei ani, Maria C., din Moldoviţa, a cumpărat dintr-un magazin Altex, în rate, o maşină de spălat, un televizor şi un cuptor cu microunde, în valoare de 1.200 de lei. Urma să achite lunar câte 45 de lei, timp de patru ani. Anul trecut, a întârziat plata ratei o zi.
I s-a cerut să plătească dublu, adică 90 de lei. „La fel s-a întâmplat şi anul acesta. În aprilie, am achitat rata cu trei zile întârziere. Din nou, sumă dublă”, spune ea.
Altex: Nu noi percepem aceste comisioane
Reprezentanţii companiei Altex susţin că nu ei sunt cei care percep comisioanele. „Am asigurat o gamă variată de soluţii de creditare (...), printre care şi creditarea EFG Retail Services prin programul Euroline. Condiţiile oferite de Euroline se stabilesc între clientul final şi finanţatorul EFG Retail Service, societatea care îi dă creditul pentru a-şi cumpăra produsul. Altex nu intervine în niciun fel”, spune Iuliana Coman, PR manager al companiei Altex.
Reprezentanţii firmei EFG Retail Services spun că deţinătorii cardurilor Euroline au obligaţia contractuală de a achita suma datorată în termen de 18 zile calendaristice. „Dacă termenul scadent nu este respectat, se aplică un comision de plată întârziată în valoare de 45 de lei. Valoarea comisionului e aceeaşi, indiferent de numărul de zile de întârziere şi de valoarea ratei datorate. Comisioanele şi dobânzile aferente cardului de credit au fost aduse la cunoştinţa reclamantei prin intermediul «Condiţiilor Generale pentru Emiterea şi Utilizarea Cardului Euroline», semnate la data efectuării tranzacţiei iniţiale cu plata în rate”, afirmă Ştefania Cristescu, manager de comunicare EFG Retail Services.
Reprezentanţii Auto