Sony crede ca piata televizoarelor cu cristale lichide (LCD TV) din Japonia ar putea creste cu 50% in timpul sezonului de cumparaturi de la sfarsitul acestui an.
Compania va profita de un program guvernamental de sustinere a produselor electronice eficiente din punct de vedere energetic si va continua sa-si promoveze puternic vanzarile de televizoare LCD in Japonia, a anuntat miercuri Nobuki Kurita, directorul de marketing al Sony Japonia, citat de Bloomberg.
"Am totala incredere in vanzarile de la sfarsitul anului, mai ales pentru ca avem o oferta foarte buna la televizoarele LCD", a declarat Kurita.
Ultimele previziuni ale Sony sunt cat se poate de optimiste, in conditiile in care compania din Tokio a prognozat o scadere a vanzarilor televizoarelor sale LCD pana la pragul de 15 milioane de unitati, pentru acest an fiscal, fata de 15,2 milioane de bucati, anul trecut.
Sony a raportat in luna iulie pierderi pentru cel de-al doilea trimestru consecutiv pe sectorul de televizoare si console video, anticipand o pierdere totala neta de aproape un miliard de euro, pana in martie 2010.
Sony crede ca piata televizoarelor cu cristale lichide (LCD TV) din Japonia ar putea creste cu 50% in timpul sezonului de cumparaturi de la sfarsitul acestui an.
Compania va profita de un program guvernamental de sustinere a produselor electronice eficiente din punct de vedere energetic si va continua sa-si promoveze puternic vanzarile de televizoare LCD in Japonia, a anuntat miercuri Nobuki Kurita, directorul de marketing al Sony Japonia, citat de Bloomberg.
"Am totala incredere in vanzarile de la sfarsitul anului, mai ales pentru ca avem o oferta foarte buna la televizoarele LCD", a declarat Kurita.
Ultimele previziuni ale Sony sunt cat se poate de optimiste, in conditiile in care compania