După ce a pus piciorul în România, imperiul Ford a început şi să meargă, încă timid, către reţeaua de dealeri a mărcii. În această săptămână, uzina din Craiova a dat naştere primului Transit Connect. Alte câteva zeci de vehicule aliniate pe linia de asamblare aşteaptă să primească componente sosite „la pachet” din Turcia. Evenimentul de prezentare al primul Ford, mai mult sau mai puţin românesc, a atras la Craiova o mulţime de personalităţi din business
După ce a pus piciorul în România, imperiul Ford a început şi să meargă, încă timid, către reţeaua de dealeri a mărcii. În această săptămână, uzina din Craiova a dat naştere primului Transit Connect. Alte câteva zeci de vehicule aliniate pe linia de asamblare aşteaptă să primească componente sosite „la pachet” din Turcia.
Evenimentul de prezentare al primul Ford, mai mult sau mai puţin românesc, a atras la Craiova o mulţime de personalităţi din business şi politică. Revista „Capital”, care apare luni, vă prezintă atât atmosfera din jurul acestui eveniment, cât şi implicaţiile demarării producţiei de automobile Ford în România pe 8 septembrie 2009.
- Ford s-a ţinut de cuvânt, îndeplinind una dintre promisiunile din contract: primul vehicul a fost asamblat în septembrie 2009.
- Deocamdată, uzina de la Craiova este doar una de asamblare care funcţionează în regim de testare al instalaţiilor şi al capacităţii munictorilor de a respecta standardele de calitate Ford.
- Activitatea uzinei se desfăşoară cu frâna trasă. Din cauza condiţiilor economice, Ford nu se grăbeşte să demareze producţia la nivelul aşteptat de noi. Din întreaga uzină nu funcţionează decât secţiile de asamblare finală şi cea de sudură. Lăudata vopsitorie cu sistemul revoluţionar 3Wet este încă în faza de modernizare.
- Maşinile vin la pachet din Turcia, iar în România doar sunt puse