Directorii si asistentii de marketing din Targu Mures au luat parte ieri la “Seminarul pentru o viata mai usoara in marketing”, organizat de Ziarul de Mures, unde au invatat ca, de fapt actiunile complicate pot fi mai usoare, ca se poate face marketing cu un buget mic, dar cu cap.
In cadrul seminarului, sustinut la Hotel President, Dragos Alexa , managing partner Creatica, Silviu Ispas, managing director ARBOmedia Romania, Vlad Rotaru, director general Black Buster Media Grup Realitatea Catavencu si Maria Tudor, director Zerrith Media au prezentat contexte reale din domeniul marketingului din perioada trecuta, anterioara crizei si un context din zilele noastre, metode de promovare on-line, valoarea publicitatii TV in perioada de criza, dar si faptul ca presa scrisa nu trebuie sa absenteze din planurile de marketing. Specialistii in marketing sustin ca, aplicand principiul “stai jos si gandeste-te inainte sa faci orice”, poti asigura continuitate si coerenta pentru tot ce inseamna marketing-ul. “Seminarul ofera incredere asistentilor de marketing si directorilor de marketing din Targu Mures. Le-a aratat ca se poate face marketing cu bugete mici. Cu un pic de stat jos si gandeste-te inainte sa faci orice, poti sa faci marketing, convingandu-ti in primul rand seful sa aloce bugete mici si din ce in ce mai mari. Sa analizezi tot ce inseamna vehicule media, sa iei o decizie clara, sa o etapizezi. Nu poti sa faci dintr-o data tot, dar poti sa o faci secvential. Incepem cu un pic de on-line, mergem cu niste fluturasi. Trebuie sa existe coerenta si continuitate pe tot ce inseamna marketing”, a precizat Dragos Alexa, managing partner Creatica. Acesta a facut o comparatie intre sistemul de marketing din 2008, cand “multi erau darnici la punga si majoritatea erau in frenezia modei”si sistemul de marketing din 2009 cand trebuie sa eficientizezi fara a mai arunca banii