In prima campanie majora de marketing de dupa revenirea din faliment, GM isi pune noul sef, Edward Whitacre, in lumina reflectoarelor, drept purtatorul de cuvant al unei oferte care le da clientilor nemultumiti banii inapoi in 60 de zile de la cumpararea unei maisni sau camionete.
Campania, care poarta numele "Fie ca cea mai buna masina sa castige", face parte din eforturile GM de a-si schimba imaginea de companie stramtorata financiar, scrie NY Times.
Primele clipuri publicitare vor fi difuzate incepand de duminica si il vor avea drept protagonist pe fostul sef de la AT&T, Whitacare, in varsta de 67 de ani, care a fost recrutat de guvernul federal pentru a conduce consiliul de administrare al GM.
"Sunt incantat sa fac asta, am vrut sa o fac si cred ca este important sa o fac", a spus Whitacre, care s-a declarat convins ca masinile GM sunt la fel de bune, daca nu mai bune decat celelalte.
In clipurile publicitare, Whitacre nu mentioneaza totusi cele 50 de miliarde de dolari pe care contribuabilii americani le-au oferit pentru salvarea GM, sau faptul ca guvernul federal detine acum 60% din actiunie companiei.
In prima campanie majora de marketing de dupa revenirea din faliment, GM isi pune noul sef, Edward Whitacre, in lumina reflectoarelor, drept purtatorul de cuvant al unei oferte care le da clientilor nemultumiti banii inapoi in 60 de zile de la cumpararea unei maisni sau camionete.
Campania, care poarta numele "Fie ca cea mai buna masina sa castige", face parte din eforturile GM de a-si schimba imaginea de companie stramtorata financiar, scrie NY Times.
Primele clipuri publicitare vor fi difuzate incepand de duminica si il vor avea drept protagonist pe fostul sef de la AT&T, Whitacare, in varsta de 67 de ani, care a fost recrutat de guvernul federal pentru a conduce consiliul