Sollers PPD, reprezentantul Diageo in Romania, a intrat pe segmentul ultra premium al pietei de bauturi alcoolice prin lansarea unui nou brand de sampanie, Armand de Brignac singura din lume produsa manual (fara procese tehnologice), cu un pret de aproximativ 300 dolari, potrivit site-ului wine. com. Oficialii companiei nu au dorit sa dezvaluie pretul la care va fi vanduta o sticla pe piata locala. "Armand de Brignac va avea un pret foarte mare, cel mai mare de pe piata sampaniei din Romania", a spus Neachos Papacharalampous, general manager al Sollers. Pana in prezent Sollers a importat 600 de sticle de sampanie, apreciind ca "vanzarile arata promitator, piata raspunde foarte bine. Oficialii Sollers, companie cu afaceri de 31 mil. euro in 2008 afirma ca se asteapta ca pana la sfarsitul anului compania sa revina pe crestere. "Pentru acest an estimam o cifra de afaceri similara celei de anul trecut', a adaugat el.
Sollers PPD, reprezentantul Diageo in Romania, a intrat pe segmentul ultra premium al pietei de bauturi alcoolice prin lansarea unui nou brand de sampanie, Armand de Brignac singura din lume produsa manual (fara procese tehnologice), cu un pret de aproximativ 300 dolari, potrivit site-ului wine. com. Oficialii companiei nu au dorit sa dezvaluie pretul la care va fi vanduta o sticla pe piata locala. "Armand de Brignac va avea un pret foarte mare, cel mai mare de pe piata sampaniei din Romania", a spus Neachos Papacharalampous, general manager al Sollers. Pana in prezent Sollers a importat 600 de sticle de sampanie, apreciind ca "vanzarile arata promitator, piata raspunde foarte bine. Oficialii Sollers, companie cu afaceri de 31 mil. euro in 2008 afirma ca se asteapta ca pana la sfarsitul anului compania sa revina pe crestere. "Pentru acest an estimam o cifra de afaceri similara celei de anul trecut', a adaugat el.