- Diverse - nr. 375 / 11 Septembrie, 2009 "Alege ce vezi la TVR!", "TVR Cultural, starea ta de bine!", "Urmareste meciuri de senzatie, numai pe TVR 2!", "Pregateste-te pentru o lupta de senzatie!", "Vedete ale muzicii canta pentru tine!". Vi se par cunoscute aceste expresii? Sunt doar mostre din ceea ce promoveaza TVR-urile in anul de gratie 2009, in dispretul suprem fata de cei care ii platesc pe angajatii TVR. Dupa ce, zeci de ani, TVR-ul "comunist" nu si-a permis sa-si tutuiasca telespectatorii, adica clientii care au cumparat serviciul respectiv, Revolutia le-a deschis "ochii" prestatorilor de serviciu, care s-au "prins", incet-incet, ca nu mai e musai sa iti respecti abonatii, mai ales in conditiile in care copiezi televiziunile comerciale (cele care nu sunt, insa, pe banii publici) si de aici si lipsa de respect. In urma cu vreo doi ani, la observatia adresarii fara pic de respect, facuta inclusiv la CNA, cei de la TVR, prin semnatura Cristinei Constantinescu, director de comunicare si relatii internationale, ne raspundeau cu seninatate: "Faptul ca prezentatorii sau moderatorii emisiunilor transmise de posturile noastre se exprima la persoana a II-a, singular, in discutiile cu telespectatorii, nu este neaparat o "lipsa de respect" fata de acestia si nici o dovada a necunoasterii "bunelor maniere", asa cum sustineti dumneavoastra. Aceasta forma de exprimare provine mai degraba din dorinta de a fi cat mai apropiati, mai calzi fata de telespectatorii nostri, iar in cazul promo-urilor de a-i implica cat mai mult in mesajul transmis. De asemenea, cu siguranta, exista cazuri in care moderatorii nostri se exprima si la persoana a II-a plural, mai ales daca varsta telespectatorilor este mult mai mare decat cea a prezentatorilor". Asadar, dupa spusele angajatului dumneavoastra, cei care ii platiti salariul, probabil nu unul de 700 de lei, mesajul era in functie de... v