Supărat pe clienţii americani, care nici măcar nu iau în calcul cumpărarea unei maşini noi, gigantul General Motors introduce o ofertă de tip teleshopping: iei maşina şi o poti aduce înapoi după 60 de zile, dacă nu o mai vrei şi primeşti bani înapoi. Fără întrebări, fără discuţii, fără explicaţii. Ideea a mai fost aplicată în Marea Britanie de filiala Vauxhall şi numai 3% dintre clienţi au adus maşina înapoi şi au cerut banii. Conducerea companiei s
Supărat pe clienţii americani, care nici măcar nu iau în calcul cumpărarea unei maşini noi, gigantul General Motors introduce o ofertă de tip teleshopping: iei maşina şi o poti aduce înapoi după 60 de zile, dacă nu o mai vrei şi primeşti bani înapoi. Fără întrebări, fără discuţii, fără explicaţii. Ideea a mai fost aplicată în Marea Britanie de filiala Vauxhall şi numai 3% dintre clienţi au adus maşina înapoi şi au cerut banii. Conducerea companiei se aşteaptă la acelaşi procent de nemulţumiţi/nehotărâţi şi în SUA. Programul va intra în vigoare de săptămâna viitoare şi poartă numele de "Let the best car win." Mărcile incluse sunt Chevrolet, Cadillac, Buick şi GMC. Directorul de marketing al GM, Bob Lutz, a fost auzit zicând „ Dacă un client crede că o Toyota Camry, de exemplu, este mai bună decât un Chevrolet Malibu, asta e, să cumpere Toyota”. Vânzările GM de maşini noi în Statele Unite au scăzut cu 35% de la începutul anului până în luna august, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, iar piaţa auto americană a pierdut pe ansamblu 28%. Condiţiile pentru returnarea maşinii sunt: să fie model nou (2009/2010), să fie returnată nu mai devreme de 31 de zile, dar nici mai târziu de 60 de zile, să nu aibă mai mult de 4.000 de mile efectuate şi cumpărătorul să nu fie în urma cu plata ratelor, în cazul apelării la un astfel de sistem de finanţare.