Emisiunea „Rătăciţi în Panama”, telenovela de epocă „Aniela” sau serialul „Efect 30” se luptă pentru atenţie în noul sezon. Sursa: Kanal D
O dată cu venirea toamnei, principalele canale de televiziune îşi anunţă noile grile, în care – pe lângă noile sezoane ale vechilor emisiuni de succes, puse, la rândul lor, la bătaie – aruncă „în luptă” şi artileria grea a emisiunilor în premieră: reality-show-uri pe formate importate din afară, show-uri satirice cu comicii români consacraţi sau seriale originale, producţie proprie, la rândul lor „trăgând”, însă, „cu ochiul” la modele clasice – „Sclava Isaura” sau „Totul despre sex” –, cu toatele îşi vor disputa, în această toamnă, atenţia celor care stau, seară de seară, cu mâna încleştată pe telecomandă şi cu ochii „pironiţi” pe ecran. Care dintre aceste propuneri va câştiga, în cele din urmă, crâncenul „război al audienţelor” şi va fi preferata telespectatorilor, ca fiind cea mai atrăgătoare, cea mai interesantă şi plină de succes? EVZ încearcă s-o ghicească pe „regina balului”, comparând între ele ofertele principalelor televiziuni, ajutat fiind şi de „previziunile” în cunoştinţă de cauză ale specialiştilor pe piaţa de media.
„Dincolo de producţia de televiziune în sine stă forţa staţiei, iar pariul unei noi grile stă în puterea de a scoate audienţe mai bune decât media obişnuită a postului respectiv. Evident că o nouă emisiune pe Pro TV va face, din start, audienţe mai bune decât al unui alt post, pentru că, în general, ratingul Pro TV este peste al celorlalte televiziuni. Provocarea este dacă la noua emisiune se vor uita mai mulţi telespectatori decât înainte, pe acelaşi interval orar, şi dacă va câştiga cotă de piaţă”, explică pentru EVZ analistul media Petrişor Obae, editor www.paginademedia.ro.
Se caută un clarvăzător
De departe, cea mai „tare” propunere a toamnei – cea mai