Este directorul Realitatii TV Târgu-Mures, liderul local al topurilor de audienta si principala sursa de obtinere a informatiei pentru muresenii amatori de stiri. L-am invitat la un dialog despre principalele realizari, relatia editoriala cu postul national si proiectele de viitor…
Reporter: Ce a adus nou Realitatea TV Târgu-Mures pe piata media locala?
Sergiu Zeres, director Realitatea TV Târgu-Mures: Acuratete, promptitudine, dinamism si curaj. Realitatea TV a aparut pe o piata media care parea saturata, cu zone de interese bine delimitate si cu o targetare clara a publicurilor tinta. Ceea ce a facut diferenta, au fost conceptele brandului national, aplicate la nivel local. Breaking-news si news alert ne-au permis refelectarea evenimentelor în timp real, concepte dublate de cel mai mare timp de emisie dedicat stirilor, dintre toate televiziunile locale. Preluarea de catre postul national a celor mai importante stiri realizate de statia locala Realitatea TV, au dat un plus de valoare si de impact materialelor realizate de statia noastra. Interesul echipei redactionale fata de modul de cheltuire a banului public, a trezit în zona decidentilor din zona politica si administrativa reactii dintre cele mai dure, surprinderea noastra fiind cu atât mai mare cu cât, în perioada de criza a economiei modiale si nationale, cu repercusiuni în zona locala, nu doar ca justifica acest interes, ci, mai mult, ne asteptam la un parteneriat real, în prezentarea transparenta a oricarei informatii ce putea avea legatura cu subiectul.
Rep.: Care este audienta Realitatii TV Târgu-Mures comparativ cu cea nationala?
S.Z.: La trei luni de la startul proiectului, Realitatea TV Târgu-Mures a devenit lider în clasamentele de audienta rating si market share, fiind principala sursa de obtinere a informatiei, de catre cei mai multi telespectatori. Ceea ce ma încânta pe min