"Mi-ar placea sa vad un amestec in care exista intr-o oarecare masura journalism si informatie la liber, dar cei care produc jurnalism de calitate ar putea, probabil, sa atraga cititori si utilizatori care sa si plateasca pentru asa ceva", a declarat pentru HotNews.ro Walter Isaacson, fost presedinte CNN si fost managing editor TIME. "Pentru mine, acesta ar fi un model de business mai bun decat cel bazat exclusiv pe publicitate", considera actualul presedinte si CEO al Aspen Institute.
HotNews.ro a discutat cu Walter Isaacson, pe marginea reuniunii de la Bucuresti a Institutelor Aspen din lume, despre viitorul media in conditiile actualei crize economice si al schimbarilor produse de noile media. Isaacson apreciaza rolul social media de a propaga informatia, insa spune despre jurnalistul traditional ca "nu vrau sa pierd asa ceva in noua era".
Walter Isaacson a fost Presedinte si CEO al CNN (2001-2003) si Managing Editor al revistei TIME, publicatie unde a lucrat incepand din 1978. In prezent, este presedinte si CEO al Aspen Institute, Washington DC.
Vezi aici o colectie de articole semnate de Walter Isaacson "Mi-ar placea sa vad un amestec in care exista intr-o oarecare masura journalism si informatie la liber, dar cei care produc jurnalism de calitate ar putea, probabil, sa atraga cititori si utilizatori care sa si plateasca pentru asa ceva", a declarat pentru HotNews.ro Walter Isaacson, fost presedinte CNN si fost managing editor TIME. "Pentru mine, acesta ar fi un model de business mai bun decat cel bazat exclusiv pe publicitate", considera actualul presedinte si CEO al Aspen Institute.
HotNews.ro a discutat cu Walter Isaacson, pe marginea reuniunii de la Bucuresti a Institutelor Aspen din lume, despre viitorul media in conditiile actualei crize economice si al schimbarilor produse de noile media. Isaac