În lipsa SIAB, românii pot vedea, în perioada 6-11 octombrie, multe dintre noutăţile anului la SAB&A, o expoziţie care va reuni dealeri auto, comercianţi de piese şi accesorii, maşini tunate şi finanţatori. Speriaţi de primele semne ale crizei din industria auto românească, membrii Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA) au decis, la sfârşitul anului trecut, să anuleze ediţia din 2009 a Salonului Internaţional de Automobile
În lipsa SIAB, românii pot vedea, în perioada 6-11 octombrie, multe dintre noutăţile anului la SAB&A, o expoziţie care va reuni dealeri auto, comercianţi de piese şi accesorii, maşini tunate şi finanţatori.
Speriaţi de primele semne ale crizei din industria auto românească, membrii Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA) au decis, la sfârşitul anului trecut, să anuleze ediţia din 2009 a Salonului Internaţional de Automobile Bucureşti (SIAB). Deşi, la vremea respectivă, măsura a fost aprobată de majoritatea comercianţilor de autovehicule şi accesorii, după numai câteva luni au apărut regretele. Raţionamentul este simplu: chiar dacă piaţa scade şi banii de promovare sunt tot mai puţini, noile modele ale anului trebuie oricum prezentate publicului, pentru a atrage clienţi, iar vizibilitatea oferită de un salon auto este mult mai mare decât cea a unui eveniment de tip „porţi deschise la showroom“.
Mizând pe această idee, organizatorul de expoziţii Premium Expo a decis să devanseze cu un an evenimentul care trebuia să aibă loc în toamna lui 2010: Salonul Auto Bucureşti & Accesorii (SAB&A). „Ne pregătisem pentru 2010 să relansăm ideea de SAB, ca alternativă la SIAB în anii în care acest eveniment nu avea loc. Am luat această decizie pentru că piaţa o cerea“, a declarat, pentru Capital, Sorin Rădăcineanu, reprezentant Premium Expo.
Ce vom vedea în octombrie
Sorin Ră