Una dintre marile realizări ale erei Mititelu la Universitatea Craiova este înfiinţarea unei locaţii cu „specific“ oltenesc pentru toţi iubitorii de alb-albastru. Magazinul clubului este, faţă de precedentele mandate ale lui Neţoiu şi Staicu, o reuşită. Fanii Ştiinţei au, după mult timp, un loc de unde pot să-şi achiziţioneze obiecte cu însemnele clubului preferat. Iar dacă, pe lângă toate acestea, adăugăm şi ideea cu Ştiinţa-Mobilul, atunci s-a reuşit implicit împăcarea suporterilor care nu au drumuri frecvente prin Bănie.
Există o singură problemă însă. Asta, deoarece nici de data aceasta conducerea nu poate realiza ceva bun până la capăt, din cauza aceleiaşi lipse de profesionalism.
Încă de anul trecut, clubul şi-a propus ca la începutul fiecărui sezon să pună în vânzare tricourile pe care jucătorii le-au purtat în campionatul precedent. Iniţiativa este extraordinară, având în vedere că există foarte mulţi suporteri care îşi doresc mai mult un echipament purtat de unul dintre actorii din teren decât un tricou nou.
Anunţată cu surle şi trâmbiţe, campania de vânzare a tricourilor purtate în campionatul trecut se anunţa un real succes. Doar că, luni dimineaţă, când s-a deschis magazinul, fanii au avut parte de o mare surpriză. Nu au găsit tricoul lui Costea, nici al lui Wobay şi nici al lui Prepeliţă. Ca prin minune, echipamentele primului unsprezece dispăruseră dinainte să fie puse în vânzare. Curat murdar cum au pierit câteva nume, parcă
luate de vânt. În schimb, fanii Craiovei şi-au putut desfăta poftele cu nepotul Buşu, cu febleţea borhotiană Bran, cu tripleta viitorului, formată din Ologu-Gogoşoiu-Crăciun, şi, bineînţeles, cu marele Dina, pentru al cărui tricou probabil că nu va găsi nici de data asta vreun fan dornic să-l ia acasă.
Se poate, domnilor conducători, să vă bateţi joc de noi în halul acesta? Pentru ce a fost nevoie să se an