Cel mai mare operator low-cost din Europa, Ryanair, a raportat venituri de 550 milioane de lire sterline din taxele suplimentare aplicate în 2008. Suprataxarea include bagajele, alimentele servite în avion şi costurile de asigurare. Astfel, 20% din veniturile înregistrate de companie pe întreg anul 2008 au provenit din serviciile auxiliare. Cu toate că este una dintre companiile aeriene low-cost recunoscute pentru valoarea foarte ridicată a taxelor, Ryanair a anunţat că de la 1 octom
Cel mai mare operator low-cost din Europa, Ryanair, a raportat venituri de 550 milioane de lire sterline din taxele suplimentare aplicate în 2008. Suprataxarea include bagajele, alimentele servite în avion şi costurile de asigurare.
Astfel, 20% din veniturile înregistrate de companie pe întreg anul 2008 au provenit din serviciile auxiliare.
Cu toate că este una dintre companiile aeriene low-cost recunoscute pentru valoarea foarte ridicată a taxelor, Ryanair a anunţat că de la 1 octombrie va creşte cu 50% sume percepută pentru bagaje.
Compania este recunoscută pentru taxele şi ideile originale pe care le impune. Spre exemplu, în urmă cu aproximativ două luni, compania a anunţat că vrea să adauge pe lângă locurile tradiţionale din avion unele „verticale”, care la un zbor obişnuit ar aduce alţi 50-60 de pasageri la bord.
O altă idee ieşită din comun a companiei este taxarea pasagerilor pentru folosirea toaletelor pe timpul zborului.
Ryanair ar putea introduce şi o taxă pe masa corporală. Mai exact, pasagerii supraponderali vor trebui să plătească două bilete în loc de unul.
SURSA: Daily Mail