Una dintre cele mai apreciate agentii de relatii publice din Romania, Rogalski Grigoriu, se implica de astazi in proiectul de voluntariat CharityGift.ro, primul magazin online in care toate produsele contin o donatie. Dupa zece luni de la lansare, magazinul isi prezinta noua imagine a site-ului ca rezultat al recomandarilor primite de la utilizatori (cumparatori, furnizori, beneficiari). Noua varianta a site-ului consta atat printr-o schimbare a designului, cat si printr-o reorganizare a produs
Una dintre cele mai apreciate agentii de relatii publice din Romania, Rogalski Grigoriu, se implica de astazi in proiectul de voluntariat CharityGift.ro, primul magazin online in care toate produsele contin o donatie. Dupa zece luni de la lansare, magazinul isi prezinta noua imagine a site-ului ca rezultat al recomandarilor primite de la utilizatori (cumparatori, furnizori, beneficiari).
Noua varianta a site-ului consta atat printr-o schimbare a designului, cat si printr-o reorganizare a produselor in categorii, pentru o navigare mai usoara, un look nou, curat, user-friendly, creat pro-bono de catre agentia de webdesign din Sibiu, Graffino.
Ideea de la care a pornit acest proiect a fost aceea ca prin intermediul magazinului online CharityGift.ro se poate vinde si cumpara orice atata timp cat produsul contine o donatie de minim 5% care urmeaza sa fie donata catre un ONG ales chiar de furnizor. CharityGift.ro ofera o platforma de prezentare a acestor produse pentru care nu percepe niciun comision de la vanzator sau cumparator, insa se asigura ca operatiunea de vanzare se desfasoara in conditii legale si ca produsele puse in vanzare au acelasi pret ca si in alte magazine. Prin contributia pe care o aduce la sustinerea financiara a unor ONG-uri, www.charitygift.ro isi propune sa devina in scurt timp o optiune pentru brandurile, companiile, artistii sau produc