Google a anunţat că motorul său de căutare a suferit o modificare pentru a fi mai uşor de folosit. Nu a primit noi opţiuni şi nici nu i-a fost extinsă raza de căutare, ci i-a fost mărită căsuţa unde utilizatorii trec cuvintele folosite la căutare, informează AFP.
Compania din Mountain View a încercat încă de la început să nu se atingă de designul simplu, aerisit şi uşor de folosit al motorului său de căutare.
"Căsuţa noastră de căutare a crescut ca mărime", a declarat vicepreşedintele Google Marissa Mayer. "Noua căsută de căutare, mai mare, afişează în interiorul său şi un scris de dimensiuni mai mari, pentru a face căutarea mai uşoară". "Google a fost încă de la început, şi în primul rând, destinat căutărilor pe internet, şi suntem hotărâţi să avem cel mai bun motor de căutare de pe internet - acum şi cu o căsuţă de căutare mai mare", a adăugat Mayer.
Potrivit companiei de monitorizare comScore, Google domină piaţa americană de căutare şi publicitate online, având o cotă de piaţă de 65%. (V.M.)
Google a anunţat că motorul său de căutare a suferit o modificare pentru a fi mai uşor de folosit. Nu a primit noi opţiuni şi nici nu i-a fost extinsă raza de căutare, ci i-a fost mărită căsuţa unde utilizatorii trec cuvintele folosite la căutare, informează AFP.
Compania din Mountain View a încercat încă de la început să nu se atingă de designul simplu, aerisit şi uşor de folosit al motorului său de căutare.
"Căsuţa noastră de căutare a crescut ca mărime", a declarat vicepreşedintele Google Marissa Mayer. "Noua căsută de căutare, mai mare, afişează în interiorul său şi un scris de dimensiuni mai mari, pentru a face căutarea mai uşoară". "Google a fost încă de la început, şi în primul rând, destinat căutărilor pe internet, şi suntem hotărâţi să avem cel mai bun motor de căutare de pe internet - acum ş