Micii comercianti de jucarii, haine sau rechizite scolare pentru copii au scazut cu circa 30%, spune companiile participante la a doua editie a targului Junior Expo, care a avut loc intre 11- 13 septembrie in Bucuresti. "Cele mai bine vandute sunt, in general, jucariile mici si mai ieftine", sustin reprezentantii companiei Nicoro Trading, care a incheiat afaceri de peste 2 mil. de euro anul trecut. La fel se intampla si in cazul firmei distribuitoare de jucarii Smart Toys din Piatra Neamt, in cadrul careia vanzarile au scazut cu cel putin 30% fata de anul trecut, iar cele mai bine vandute jucarii au fost cele cu pretul de 7 sau 10 lei, potrivit Teodorei Bivolaru, administratorul firmei.
Micii comercianti de jucarii, haine sau rechizite scolare pentru copii au scazut cu circa 30%, spune companiile participante la a doua editie a targului Junior Expo, care a avut loc intre 11- 13 septembrie in Bucuresti. "Cele mai bine vandute sunt, in general, jucariile mici si mai ieftine", sustin reprezentantii companiei Nicoro Trading, care a incheiat afaceri de peste 2 mil. de euro anul trecut. La fel se intampla si in cazul firmei distribuitoare de jucarii Smart Toys din Piatra Neamt, in cadrul careia vanzarile au scazut cu cel putin 30% fata de anul trecut, iar cele mai bine vandute jucarii au fost cele cu pretul de 7 sau 10 lei, potrivit Teodorei Bivolaru, administratorul firmei.