Retailerii de fashion au mai gasit o portita pentru a-si asigura un prag de vanzari in aceasta toamna - promotia "Back to school".
"Un ghiozdan cadou la un trening cumparat", "75% reducere la al treilea produs, primele doua fiind la jumatate de pret", sau pur si simplu preturi foarte mici - acestea sunt ofertele care ii intampina pe clienti in magazinele cu articole pentru copii si tineri, pe panourile publicitare din orase sau in calupul de reclame de la televizor.
70 de lei a economisit o femeie care tocmai a cumparat doua camasute pentru copilul sau, o pereche de pantaloni si un tricou. Bonul de casa este de 130 de lei, dar in urma cu cateva zile pretul celor patru articole era de 204 lei. Cele doua magazine pentru copii Sergent Major din centrele comerciale Baneasa Shopping City si Militari Shopping Center din Capitala au gasit metoda de a-si spori vanzarile: reducere de 50% pentru toate articolele, iar al treilea articol cumparat, redus cu 75%. Acesta este si motivul pentru care clienta a putut cumpara patru produse in locul a doua la pret intreg.
Sergent Major a deschis anul trecut primul magazin in Baneasa Shopping City, iar anul acesta a intrat cu un magazin in Militari Shopping Center.
Discount de 20-40%
Si Intersport, unul dintre cei mai importanti retaileri de articole sportive, cu o cifra de afaceri de 18 mil. euro in 2008, are afisate la intrarea fiecarui magazin bannere colorate care anunta promotia pentru elevi si studenti - cumperi un trening adidas la 139,9 lei si primesti un ghiozdan sub acelasi brand. De asemenea, o pereche de pantofi de alergare pentru adulti sunt aproape la jumatate fata de pretul intreg, iar cei pentru copii cumparati impreuna cu un trening ajung la 169.9 lei.
"In general, produsele din promotii au un discount de 20%-40% fata de pretul de lista. Promotia a inceput pe 1 septembrie s