Trilulilu, site-ul romanesc de partajare de fisiere video, imagini si audio, a semnat un parteneriat cu televiziunea online Happy Fish, detinuta de compania Green New Media, a anuntat Sergiu Biris, fondator si director general Trilulilu, in cadrul evenimentului Web Club.
In urma acestui parteneriat, televiziunea HappyFish.ro va avea un canal dedicat pe Trilulilu.ro. La randul sau, Trilulilu va directiona publicitate pe canalul HappyFish, veniturile urmand sa fie impartite de cele doua companii.
“Este un parteneriat exclusiv. Cei de la HappyFish se vor ocupa de partea de creatie pentru campaniile de publicitate, iar noi vom directiona publicitate pe canalul lor. Costurile pentru crearea de continut video sunt foarte mari, preferam sa-i ajutam pe producatori sa faca bani”, spune Sergiu Biris.
Potrivit acestuia, piata de publicitate video din Romania nu depaseste 10% din totalul industriei de publicitate, insa exista potential de crestere pe fondul aparitiei unor productii originale, campanii interesante si continut diferentiat.
Trilulilu lanseaza propria platforma de publicitate video
“Happy Fish a avut vreo doua starturi furate, intrucat eram putin inainte decat piata. Nu a prins ideea de televiziune generalista gratuita pe Internet. Ne-am orientat spre zona de actualitate, am dezvoltat un mic departament de creatie si vrem sa devenim treptat un site boutique de creatie, niste creatori de virale. Nu abandonam insa nici conceptul de televiziune. Pe propriul site nu suntem vandabili. Incercam sa depasim faza de mecenat si sa trecem pe partea de business”, adauga Patrick Andre de Hillerin, reprezentant HappyFish.
HappyFish.ro a fost lansata in varianta beta la finalul anului 2007, cu o investitie de 200.000 de euro.
Lansat oficial pe 22 ianuarie 2007, Trilulilu.ro este primul site romanesc de sharing. Incepand cu luna mai 2007