Agentia de publicitate Graffiti BBDO a castigat joi seara cel mai important trofeu al festivalului de creatie publicitara ADOR. Dupa doi ani de pauza, competitia creativilor a avut o revenire modesta, cu mici puseuri de entuziasm.
Cei cinci jurati straini ai festivalului au acordat, in cadrul galei de premiere de la Fratelli Social Club, 17 trofee de aur, 21 de argint si 27 de bronz. Graffiti BBDO a strans 3 statuete de aur, 7 de argint si 3 de bronz, precum si distinctia Agentia Anului. Graffiti a avut si cele mai multe lucrari inscrise in concurs – 56, urmata de Propaganda, cu 26 de inscrieri.
Agentia s-a prezentat in numar mare la festival. Nu au lipsit de pe scena seful agentiei, Cosmin Radoi, si nici CEO-ul grupului BBDO, Nora Marcovici. De remarcat ca unul dintre membrii de baza ai agentiei, Sorin Psatta (Integrated Communication Director al grupului BBDO) a castigat de unul singur un premiu de aur si unul de bronz, pentru campania “Efectele televiziunii”, realizata pentru CNA.
O alta agentie care a urcat de multe ori pe scena a fost Saatchi & Saatchi, premiata cu 3 trofee de aur, 4 de argint si 3 de bronz, in special pentru lucrarile de print.
Una dintre surprizele serii a fost agentia de interactive iLeo, care si-a adjudecat 4 premii de aur (cele mai multe din concurs) si 2 de bronz. O alta a fost agentia “din doi oameni”, Arsenoaiei&Matasel, care a castigat 3 trofee de aur si unul de argint.
Gala celei de a opta editii ADOR a fost mai rezervata decat festivalurile “de poveste” din anii anteriori, cand titlul de Agentia Anului se disputa la sange intre Leo Burnett si McCann Erickson. Anul acesta, cele doua agentii s-au numarat printre marii absenti, alaturi de Headvertising si CAP.
Lista castigatorilor
Categorie: TV
Sectiune: SPOT TV
BRONZ
Lucrare: Headless
Brand: Gusto
Agentie: Publicis