Dâmboviţenii pot afla, de astazi, detalii despre activitatea Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Basarab I” Dâmboviţa prin intermediul messenger-ului. Astfel, cei care vor să nu mai cheltuie bani pe telefon sau transport pot folosi ID-ul “pompieriidambovita” şi, astfel, pot afla în timp real răspunsul la întrebările lor. Pompierii testează de două zile acest nou mod de comunicare, iar de astăzi răspund tuturor solicitărilor.
Potrivit purtătorului de cuvânt al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Basarab I” Dâmboviţa, Eduard Ţelea, se va răspunde numai solicitărilor care respectă regulile de identificare a solicitantilor.
Acestea trebuie să cuprindă numele si prenumele, localitatea, numărul de telefon, adresa de email de răspuns şi solicitarea. Nu se va răspunde mesajelor care conţin injurii.
Urgenţele sunt anunţate la 112
Ţelea atrage atenţie că tot ceea ce este urgenţă va trebui anunţată la apelul unic 112. “Totul va trece prin 112 atunci când vine vorba despre urgenţe. Desigur, dacă o persoană ne semnalează un caz grav nu spunem că nu îl luăm în considerare, dar nu avem proceduri legale şi de aceea solicităm celor care au probleme să sune la 112”, a adăugat purtătorul de cuvânt.
Potrivit acestuia, până acum sunt 28 de persoane care au fost adăugate în lista de messenger. Cei mai mulţi sunt interesaţi dacă sunt posturi disponibile la nivelul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Dâmboviţa.
Ideea nu este una nouă. De la inceputul lunii iulie, Inspectoratul de Poliţie Dâmboviţa pune la dispoziţia cetăţenilor ID-ul ipj_db01. Datele care pot fi furnizate privesc informaţiile cu caracter public, fără a se oferi date referitoare la dosare penale.