Sute de maşini, TIR-uri, camioane, toate se blochează în cozi interminabile, în fiecare zi, când încearcă să traverseze podul de pe drumul european către Belgrad.
Podul de pe Calea Şagului a ajuns să fie o ruşine pentru oraş. Maşinile circulă, bară la bară, pe o singură bandă de circulaţie.
Se lucrează din primăvară
Reparaţiile la pasajul de pe drumul Timişoara-Belgrad au început încă din primăvară şi sunt departe de final. Astăzi lucrau pe pod doar doi muncitori, cu lopeţi. Şoferii stau la cozi interminabile şi privesc cu disperare spre şantierul gol.
Situaţia este cu atât mai gravă cu cât pasajul deserveşte zona comercială Real-Metro şi este poarta de intrare sau ieşire din oraş către Banatul Montan şi vecinii sârbi.
Absenţi din peisaj
Reprezentanţii autorităţilor sunt la fel de absenţi din peisaj ca muncitorii care ar fi trebuit să lucreze pe şantierul ruşinii.
Directorul responsabil refuză să dea explicaţii
Culiţă Chiş, şeful Direcţiei de Transporturi din cadrul Primăriei Timişoara a refuzat sistematic să discute pe această problemă.
În urmă cu două luni, Culiţă Chiş a recunoscut pentru reporterii Adevărul de Seară că lucrările la pasaj au întârziat. „Sunt întârzieri, dar pasajul trebuie terminat în martie 2010. Dacă la acea dată nu vor fi terminate, firma va primi penalizări mari”, a spus Culiţă Chiş.
Municipalitatea a investit din bani publici aproape 7 milioane de lei în lucrările de consolidare şi modernizare a pasajului de pe Calea Şagului, aflat pe ruta europeană de transport către Belgrad.