General Motors (GM) ia o decizie de criza pentru a intari imaginea marcilor Chevrolet, Cadillac, Buick, GMC, acordand cumparatorilor un termen de 60 de zile pentru a restitui masina in caz ca sunt nemultumiti, potrivit New York Times.
Prima campanie de marketing a GM dupa iesirea grupului din faliment, il are in atentie pe presedintele grupului, Edward E. Whitacre Jr, si prevede returnarea banilor platiti pentru orice masina produsa de GM.
"Sunt bucuros sa fac asta, vreau sa fac asta, este important sa o fac. Sunt convins ca masinile noastre sunt mai bune decat ale altor marci. Oamenilor le va placea aceasta garantie. Riscam destul de mult, dar cred ca este necesar", a spus reprezentantul GM.
Alti producatori auto, precum Hyundai, au oferit cumparatorilor posibilitatea de a returna masina in caz ca isi pierd locurile de munca.
Insa programul GM prevede satisfactia clientului sau banii inapoi. Campania ar putea dura pana in noiembrie sau chiar mai mult.
Vanzarile GM in SUA au scazut cu 35% anul acesta, iar cota de piata a coborat la 19%.