UPC, numarul doi pe piata locala de cablu TV, se afla "in plin proces de recrutare" pentru un nou sef pe marketing si vanzari, iar atributiile fostului manager Raluca Milin au fost preluate de directorul executiv Jack Mikaloff, au declarat pentru ZF reprezentantii companiei.
Noul manager va trebui sa-si asume obiective agresive de vanzari pe o piata extrem de dura, cu concurenti puternici precum RCS&RDS si Romtelecom.
Raluca Milin, 36 de ani, si-a incheiat saptamana trecuta activitatea la UPC dupa aproape noua ani in cadrul companiei. Ea a precizat ca a luat aceasta decizie pentru ca dorit sa fie propriul sau sef in cadrul companiei sale de consultanta.
"Am in total 15 ani de activitate in corporatii (Connex si UPC) si a venit momentul sa fiu pe cont propriu", a declarat Raluca Milin pentru ZF. Ea a adaugat ca va oferi servicii de consultanta prin compania proprie, Succes Consulting, in fuziuni si achizitii, branding, vanzari si continut.
UPC este numarul doi pe piata de cablu TV si unul dintre cei mai mari jucatori pe serviciile de internet, telefonie fixa si televiziune prin satelit.
UPC, numarul doi pe piata locala de cablu TV, se afla "in plin proces de recrutare" pentru un nou sef pe marketing si vanzari, iar atributiile fostului manager Raluca Milin au fost preluate de directorul executiv Jack Mikaloff, au declarat pentru ZF reprezentantii companiei.
Noul manager va trebui sa-si asume obiective agresive de vanzari pe o piata extrem de dura, cu concurenti puternici precum RCS&RDS si Romtelecom.
Raluca Milin, 36 de ani, si-a incheiat saptamana trecuta activitatea la UPC dupa aproape noua ani in cadrul companiei. Ea a precizat ca a luat aceasta decizie pentru ca dorit sa fie propriul sau sef in cadrul companiei sale de consultanta.
"Am in total 15 ani de activitate in corporatii (Connex si UPC) si a venit momentul sa fi