START PROMIŢĂTOR. În prima seară de difuzare, telenovela de epocă a fost lider de audienţă pe publicul feminin. Sursa: Acasă TV
1 /.
Debutul primei telenovele româneşti de epocă, „Aniela”, care a avut loc luni seară, pe Acasă TV, a avut priză la publicul feminin. Potrivit datelor furnizate de GfK România, Acasă TV a fost lider de audienţă, între orele 20.30 şi 22.47, în rândul femeilor cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani din mediul urban (nucleul tradiţional de audienţă al postului). Pe categoria general (publicul urban), Acasă s-a clasat pe locul al doilea, cu un rating de 5,5%, după Pro TV, care a înregistrat 5,9%.
1,3 milioane de telespectatori
În minutul de aur, înregistrat la ora 21.59, 1,3 milioane de telespectatori urmăreau scena în care personajele dansează cotilion, iar Polixenia (Diana Dumitrescu) îi spune lui Radu Vulturesco (Mihai Petre) că are şliţul desfăcut la pantalon, şi acesta, ruşinat, se îndepărtează de la braţul Anielei (Adela Popescu). Telespectatorii au rămas fideli personajelor din „Aniela” şi după terminarea primului episod, când au urmărit transmisiunea în direct de la CinemaPRO a „Poveştirilor de noapte”, emisiunea fiind la rândul ei lider de audienţă pe acelaşi public.
Succesul primului episod din „Aniela” confirmă apetenţa românilor pentru producţiile autohtone de acest gen (hrănită, de-a lungul anilor, cu seriale ca „Lacrimi de iubire”, „Inimă de ţigan” sau „Regina”), chiar dacă, în ciuda investiţiilor masive, nu pot concura cu cele străine.
Vedete pe covor roşu
Evenimentul de lansare a „Anielei” a avut loc luni-seară, la CinemaPRO, în paralel cu difuzarea pe micul ecran, unde actorii, echipa de producţie şi fanii şi-au dat întâlnire pe covorul roşu. Primul sosit a fost Marin Moraru, urmat la scurt timp de prietenul său de-o viaţă, Gheorghe Dinică. Di